«Манчестер Юнайтед» залишився найдорожчим спортивним брендом

Англійський футбольний клуб «Манчестер Юнайтед» знову очолив список найдорожчих спортивних брендів, який щорічно складає агентство Brand Finance.

Вартість бренду «Манчестер Юнайтед» агентство оцінило в 853 мільйони доларів. У порівнянні з 2011 роком, «Манчестер Юнайтед» подорожчав на 29 відсотків.

Друге місце в рейтингу найдорожчих спортивних брендів зайняла «Баварія», оцінена в 786 мільйонів доларів. Зростання вартості бренду цього клубу за рік склало 59 відсотків. У рейтингу 2011 року «Баварія» була лише четвертою.

Мадридський «Реал» з оцінкою бренду в 600 мільйонів доларів розмістився на третьому рядку. За минулий рік «Реал», за даними Brand Finance, втратив 7 відсотків вартості і спустився на одне місце в рейтингу. Головний суперник «Реала» в іспанському чемпіонаті — «Барселона» — займає четверте місце. Вартість бренду «Барселони» оцінили в 580 мільйонів доларів — на 8 відсотків менше, ніж роком раніше.

Замикає п’ятірку найдорожчих спортивних брендів лондонський «Челсі», оцінений в 398 мільйонів доларів. За рік «Челсі» подорожчав на 27 відсотків. У рейтингу 2011 року «Челсі» займав також п’яте місце.

Вперше в рейтингу опинився російський футбольний клуб: петербурзький «Зеніт» розташувався на 42 місці рейтингу з показником 56 мільйонів доларів.

При складанні рейтингу агентство Brand Finance враховувало різні джерела доходів клубів, включаючи продаж квитків на матчі, спонсорські контракти, продаж сувенірної продукції, а також прав на телетрансляції, повідомляє CNN.

1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд (Еще не оценили)
Загрузка...