Британські вчені кажуть, що 70% жартів бізнесвумен — завуальоване прохання про поблажливість

Нове дослідження британського гумору пояснює, чому бізнесмени не сміються над жартами жінок.

Результати дослідження, проведеного британськими лінгвістами під керівництвом доктора Джудіт Бакстер, свідчать про те, що жінки-підприємці, які жартують під час робочих засідань, набагато частіше потрапляють в незручне становище, ніж їхні коллеги- чоловіки.

Про це пише NEWSru.co.il з посиланням на The Daily Mail.

Під час даного дослідження, що тривало близько півтора років, Бакстер і її колеги досліджували патерни виступів чоловіків і жінок, що працюють в семи великих компаніях, дві з яких входять в провідний індекс Британської фондової біржі FTSE 100.

Лінгвісти проаналізували 14 промов, що складаються в цілому з 600 000 слів, сім з яких були проголошені жінками, а інші сім — чоловіками, і знайшли кардинальні відмінності у виборі жартів і сприйнятті їх аудиторією.

Доктор Бакстер відзначає, що 80% виступів чоловіків складають гострі жарти, репліки та інше. 90% цих жартів аудиторія зрозуміла, адекватно сприйняла і нагородила сміхом.

В той же час, 70% жартів бізнесвумен на засіданнях є завуальованим проханням про поблажливість, і 80% з них тонуть в несхвальному мовчанні.

Учені відзначають: не виключено, що чоловіки часто вдаються до гумору на виробничих нарадах саме для того, щоб розрядити напружену атмосферу, створену невдалими жіночими жартами.

Втім, як стверджує доктор Бакстер, не викликає сумнівів, що основне призначення чоловічого гумору — підкреслити своє лідерство в команді, справити хороше враження на боса і створити атмосферу чоловічого братерства, куди важко проникнути жінці.

Відзначимо, що раніше британські вчені довели, що сміх у чоловіків має агресивний характер.

1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд (Еще не оценили)
Загрузка...